شغل سئو سایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فقط یک Data Cloud وجود دارد. بنیانگذاران Snowflake از ابتدا شروع کردند و یک پلت فرم داده ساخته شده برای ابر طراحی کردند که برای همه کاربران داده موثر ، مقرون به صرفه و در دسترس است. اما در اینجا متوقف نشد. آنها Snowflake را مهندسی کردند تا Data Cloud را تأمین کند ، جایی که هزاران سازمان ارزش داده های خود را با مقیاس ، همزمانی و عملکرد تقریباً نامحدود باز می کنند. این چشم انداز ما است: جهانی با بینش بی پایان برای مقابله با چالش ها و فرصت های امروز و آشکار کردن امکانات فردا.

Snowflake به دنبال یک متخصص فن آوری SEO و SEM در سطح متوسط ​​با تجربه است تا بتواند به حداکثر رساندن اشتراک کانال آلی در تمام خصوصیات وب سایت کمک کند. مدیریت تبلیغات پولی و همچنین به ایجاد محتوای متمرکز بر SEO کمک می کنند.

مسئولیت ها:
سئو فنی را در سراسر snowflake.com مدیریت کنید تا عملکرد کانال ارگانیک و اشتراک گذاری (بهینه سازی درون صفحه ، مدیریت گروه کلمات کلیدی و کلمات کلیدی ، تاکتیک های اتصال متقابل ، اشتراک صدای ارگانیک ، عملکرد صفحه ، بررسی های منظم سایت و پاکسازی خطا).
گزارش عملکرد و داشبورد منظم را به ذینفعان داخلی ارائه دهید.
اجرای و تحویل دارایی های کمپین های Paid and Paid Social از طریق سیستم عامل ، از جمله مدیریت گردش کار تولید داخلی و ارتباط با آژانس خارجی که تاکتیک ها و استراتژی های پرداخت شده را مدیریت می کند ، مدیریت کنید. یکی از روش های کسب درآمد سئو فروش بک لینک است دقیقا مثل این سایت !
با تیم داخلی ورودی ، نمایندگی خارجی و ابزارهای SEO / SEM برای ایجاد گزارش قوی بین کانال برای بهینه سازی منابع و صرف هزینه های پرداخت شده و ارگانیک کار کنید.
به تیم های ورودی و محتوایی کمک کنید تا محتوای قوی متمرکز بر SEO برای ارگانیک ها را شناسایی و ایجاد کنند ، از جمله شناسایی فرصت های اولیه سینه ، تنه و طولانی تر توصیه هایی در مورد چگونگی بهینه سازی سایر محتوای برنامه ریزی شده بازاریابی و تازه کردن نسخه پیر شده ارائه دهید. مهارت نوشتن و تمایل به مشارکت در محتوای اطلاعاتی کوتاه تر ، گاه به گاه نیز یک امتیاز مثبت است.
تجربه مورد نیاز:
4-6 سال تجربه ثابت شده کار در نقش محتوای آنلاین در یک سازمان بازاریابی با فناوری رشد بالا با ظرفیت SEO / SEM.
دانش فنی SEO باید بفهمد که چگونه بهینه سازی محتوا برای حداکثر عملکرد SERP ، از جمله نحوه ایجاد رتبه از اتصال متقابل ، بهینه شود.
تجربه مدیریت تاکتیکی برنامه های کانال پولی (AdWords ، LinkedIn ، Facebook و غیره) را تجربه کنید.
برخی از تجربه های استفاده از سیستم عامل های فنی SEO (BrightEdge ، Conductor ، SEM Rush ، Searchmetrics).
توانایی کار با ذینفعان تولید تقاضای چندگانه (خروجی ، ورودی ، رویدادها ، طراحی ، فروشندگان خارج).
راحت با پلت فرم وردپرس.
دانه برف در حال رشد سریع است ، و ما در حال مقیاس تیم خود هستیم تا بتوانیم رشد خود را فعال و تسریع کنیم. ما به دنبال افرادی هستیم که ارزشهای ما را به اشتراک بگذارند ، تفکر معمولی را به چالش بکشند و ضمن ایجاد آینده برای خود و دانه برف ، سرعت نوآوری را افزایش دهند.

چگونه می خواهید تأثیر خود را بگذارید؟
درخواست کنید: روی درخواست اکنون کلیک کنید:

 

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 5906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 8 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی